SELAMAT DATANG DI TOKO ONLINE FITRIYA

CREAM AJAIB FIRMAX3

| Senin, 29 Desember 2014

FIRMAX-3 sebagai penstabil  hormon yang sempurna, Krim FIRMAX-3 adalah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon alami yang terbaik. Bintang baru dalam bio-pengobatan yang lebih efektif dan terbukti. Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesehatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah penyakit, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksidan dan melemaskan otot.


HANYA DENGAN TERAPI HORMON
“BUKAN DENGAN ALAT”
Tetapi hanya menggunakan
CREAM AJAIB  FIRMAX3  BERTEKNOLOGI NANO.
OMSET PENJUALAN FIRMAX3 langsung Booming
di beberapa negara ; Thailand, Malaysia, Singapura, Burnei.

APA ITU FIRMAX 3 : FIRMAX-3 sebagai penstabil  hormon yang sempurna, Krim FIRMAX-3 adalah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon alami yang terbaik. Bintang baru dalam bio-pengobatan yang lebih efektif dan terbukti. Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesehatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah penyakit, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksidan dan melemaskan otot.
TEKNOLOGI NANO : Menyerap dan bertindak cepat dalam beberapa saat saja. Bertindak sebagai anti penuaan, mengencangkan, mencerahkan, serta menegangkan kulit wajah Teknik penyerapan melalui teknologi Nano merupakan penemuan bio-teknologi yang terunggul. Ia dapat menghantar ramuan alami ke dalam darah dengan baik tanpa melalui saluran penghadaman. Kehebatan teknologi ini terbukti melalui FIRMAX-3 bertindak untuk membantu merawat berbagai masalah kesehatan & kecantikan.1 nanometer = 0.000000001 meter (1m x 10-9).


 
  Kandungan firmax :


  • Kigelia Africana Extract  membantu menegangkan dan melembutkan kulit, Tindak balasnya dengan hormon berfungsi  menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan keanjalan kulit.
  • Manjakani  membaiki tisu mukosa dan sebagai pencegah penyakit. Manjakani juga membantu dalam proses pemulihan tisu yang rusak.
  • Pegaga (Centella Asiatica) Tinggi Vitamin A and C. Membantu proses keratinization dan penyembuhan. Meningkatkan sintesis kolagen secara alami.
  • Yam Liar (Dioscorea Villosa) Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma. Antioksidan dan melemaskan otot.
  • Aloe Vera Agen pelembap dalam produk perawatan kulit. Menegangkan, merangsang dan memperbaharui kulit untuk kelihatan muda.
  • Sel Asas Epal Kandungan sel asas dalam Epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berfungsi untuk membentuk sel yang baru.
  • Tongkat Ali Eurycoma longifolia diakui membantu dalam pembentukan testosterone, Ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.
  • Ekstrak Soya Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Menambah Estrogen badan. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.
  • Kollagen Kollagen membantu proses pengantian  “soft tissue” dan kartilage yang rusak.  Menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sehat.
  • Vitamin A Membantu kulit melawan kerusakan akibat radikal bebas. Vitamin A larut dalam lemak membantu pembentukan sel baru kulit.
  • Vitamin B3 Vitamin B3 diperlukan untuk pernafasan sel, membantu penghasilan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sehat. Berkesan untuk merawat kadar kolesterol darah dan mencegah sakit jantung. Ia juga digunakan untuk merawat kencing manis, sakit sendi dan juga migrain.
  • Vitamin E  Membantu mengurangkan kesan “stretch marks” juga menghalang kesan “age spots”, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
  • Vitamin B5 Vitamin B5 berperanan mengawal kandungan kolesterol jenis (LDL, HDL) di dalam salur darah. Selain lemak, Vitamin B5 juga digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohidrat dan protin kepada tenaga. Juga kebiasaannya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat.
 
Apa manfaat firmax3 :
 
Mengimbangi hormon tubuh
Menegangkan dan menaikkan Payudara Menambah kadar metabolisma ,Mengurangkan dagu dua ,Mengurangkan bawah lengan yang kendur,Menegangkan perut, membentuk pinggang,Menghilangkan simtom menopause,Mengurangkan kedut,Mengurangkan stress dan sakit kepalaMengawal hormon thyroxinMenambah seri pada muka dan badan keseluruhan Membentuk paha dan punggung yang cantik,Menghilangkan sakit gigi
Mengetatkan Faraj
Membantu masalah resdung
Meningkatkan selera sex
KESAN PENGGUNAAN
Siapa Yang Perlu Memiliki Firmax3:
1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan kesakitan
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Menegangkan Payudara.
9.   Mengurangkan eyebag.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangkan senggugut

 

Setelah Menggunakan Firmax3 selama 1-3 Hari:
1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, Kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin kencang dan tegang
5. garis wajah pada kulit menghilang

Penggunaan berkelanjutan selama 3 bulan akan kekal kesannya karena hormon badan telah siap aktif.
 

Kesan Pembaikan Firmax-3:
1. Orang yg hatinya rusak atau darah kotor berkemungkinan akan keluar flek /jerawat pada kulit karena kesan penyucian darah dalam masa 1-7 hari permulaan tetapi akan hilang dan tak meninggalkan parut.
2. Orang yang tinggi Kolesterol, Muka dan kulit jadi makin berminyak akibat pembuangan lebihan lemak bawah kulit 1-3 hari penggunaan.
3. Haid yang pertama selalunya lebih awal 2-3 hari,  pendarahan lebih dari biasa masa haid pertama akibat pencucian rahim.


CARA PENGGUNAAN FIRMAX3 :

Cara penggunaan krim FIRMAX-3 “Hanya 1 Krim, Mencegah & Merawat Masalah Kesihatan Anda – Menjadikan Anda Lebih Cantik – Semuanya Dari Hujung Rambut Hingga Hujung Kaki – Terbukti Berkesan – Dengan Cara Yang Sangat Mudah – Hanya Sapu Sahaja”

GUNAKAN  FIRMAX3 SEDIKIT SAJA

  • LEHER :
    oles dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang peha (keatas)
  • Payudara :
    Untuk lebih kenyal dan tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bahagian atas payudara.
    (agar kencang dan pentil menjadi merah)
 Bawah Lengan :
  • Untuk lengan yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bawah lengan.
  • Belakang Paha :
    Untuk paha yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada belakang paha.
  • PERUT :
    Sapukan FIRMAX-3 pada perut untuk menghilangkan ketidak selesaan haid dan menegangkan perut.
  • Punggung Belakang :
    Sapukan FIRMAX-3 pada bahagian bawah belakang untuk menghilangkan sakit belakang dan menaikkan punggung.



Harga :
Rp. 
http://fitriya-anggeriyani.blogspot.com/p/order-produk.html





STOK KOSONG

0 komentar:

Posting Komentar

Next Prev
▲Top▲